Uşaq və ailələr ilə sosial iş, sosial işin ən böyük sahəsidir. Onun
bünövrəsi 1920-ci ildə qoyulub.Yaradılarjən əsas əsas məqsədi “Dağınıq ailələr”
ilə işləmək idi.Hal-hazırda isə bu sahə çox geniş inkişaf etmişdir. Bu sahədə
çalışan sosial işçilər uşaq və ailələrin rifahını yaxşılaşdırmaq üçün həm makro
həm də ailələr səviyyəsində iş apararaq onlara kömək etməkdir. Bu sahədə sosial
işçilərin əsas məqsədi uşaqları təhlükədən qorumaq və onların aillərinin
yanında qalmaları üçün bir çox xidmətləri səfərbər etməkdir.
Uşaq və ailələrə kömək etmək üçün sosiali işçilər ailənin üzləşdiyi
yoxsulluq problemindən tutmuş psixoloji probleminə qədər poblemləri həll etmək
üçün xidmətləri səfərbər edir və ya xidmətlərə yönəldirlər. Ailələr yardım
etmək üçün sosial işçilər peşəkar sosial iş prosesindən istifadə edirlər. Bunun
üçün uşaq və ailələr ilə işləyən sosial işçilərin ailə və uşaq problemləri
sahəsində elmi biliklərə və praktiki bacarıqlara malik olmaları vacibdir.
Peşəkar elmi bazaya yəni biliklərə və bacarıqlara malik olmaq və çətin
həyat şəraitində olan insanlara kömək prosesini bunların əsasında qurmaq,
sosial işçiləri digər insanlara kömək edənlərdən fərqləndirir.Bu zaman sosial
işçilər insanlara körtəbii deyil elmi metodlara əsaslanaraq planlaşdırılmış və
sistemli şəkildə kömək edirlər.Bu halda sosial işçilər çətin həyat şəraitində
olan insanlara kömək etmək üçün fərdi kömək planı tuturlar və bunun əsasında
hərəkət edirlər.
Sosial işçilərin elmi bazasını nəzəriyyələr, praktiki bacarıqlar, dəyərlər
sistemi və etik qaydalar təşkil edir.Sosial işdə bəzi nəzəriyyələr var ki,
sahəsindən asılı olmayaraq onu bütün sosial işçilər bilməlidirlər.Bunlara
ekoloji nəzəriyyəni, sistemlər nəzəriyyəsini, Holistik-Dinamik Nəzəriyyə,
güclülük nəzəriyyəsi, sosial inkişaf nəzəriyyəsi daxildir.Bu əsas nəzəriyyələr
ilə yanaşı uşaq və ailələr ilə işləyən sosial işçilər eyni zamanda uşaq
inkişafı, femisist, davranış, koqnitiv, psixodinamik kimi nəzəriyyələri də
bilməlidirlər.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder