Uşaq və ailələr ilə işləyən sosial işçilərə lazım olan formalar

Sosial İşçinin Qiymətləndirmə Hesabatı
Uşağın adı:…………………………………………………………………………………………….
Qiymətləndirməni aparan sosial işçinin adı:…………………………………………….
Qiymətləndirmə aparılan müddət:……………………………………………………………..
Uşağın inkişafı (Bura uşağın sosial, emosional, koqnitiv, fiziki inkişafı haqqında məlumat daxil edilməlidir. Uşağın inkişafında hər hansı bir gerilik varsa onun haqqında məlumat daxil edilməldir: Məsələn nitqində gerilik, fiziki böyüməsində gerilik, təhsilində və davranışında hər hansı bir gerilik).
Uşağın təhsili (Bu uşağın getidiyi hər hansı bir bağça və ya məktəb haqqında məlumatı özündə əks etdirləmilidr.Uşağın məktəbədəki nəaliyyətləri, buraxdığı dərslərin sayı və səbəbi, məktəbdə yaşadığı təhsili ilə bağlı hər hansı problemlər və ya narahatçılıqlr bura daxildir.Uşağın davranışında, nəaliyyətlərindəki və ya digər dəyişikliklər mütləq qeyd olunmalıdır).
Uşağın sağlamlığı (hər hansı bir əlilliyi varsa onu da daxil edin): (Burda uşağın doğulduğu gündən bu günə qədər olan vaxt ərzində onun sağlamlığı haqqında bütün məlumatlar daxil olmalıdır. Uşağa bütün peyvəndlər edilibmi, vaxtlı-vaxtında həkimə göstərilibmi, diş həkiminə aparılıbmı, uşağın eynəyə ehtiyacı varmı, uşağın asması, şəkəri və ya mütəmadi dərman qəbul etməsi tələb olunan digər xəsətlikləri varmı? Uşaq nə vaxtsa əməliyyat olubmu, və ya hər hansı bir sınığı və yaxud əziyi varmı bədənində).
Uşağın ailədaxilində və ya ailədən kənarda sosial münasibətləri (bura dostlar, tanışlar, qohum uşaqları və sairə ilə olan münasibətlər və əlaqələr haqqında məlumat daixldir).
Valideyn və ailədaxili münasibətlər haqqında məlumat
Ailənin maliyyə durumu və xərclər haqqında məlumat
Ailənin yaşayış şəraiti (bura otaqların sayı, durumu, mebellərin sayı, durumu, evin sanitariya durmu, su, işıq və kanalizasiya haqqında məlumat daxildir)
Digər mütəxəssislərin fikirləri (Bura uşaqla kontakda olan digər mütəxəssislərin verdikləri bütün məlumatlar daxil olmalıdır.Eyni zamanda elə məlumatlar daxil olmalıdır ki, onlar başqa yerlərdə yoxdur.Bura ailədə ailədaxili zoraklıq olubsa onun haqqında, alkoqolizm, fahişəlik, narkomaniya və sairə hallar baş veribsə o haqda məlumatlar daxil olmalıdır.Bundan başqa polisin rəyi və sairə sənədlər varsa onlar daxil olmalıdır.).
Ailənin və uşağın vəziyyət haqqında fikri və rəyi (Bura mövcud problem haqqında ailənin və uşağın fikirləri və rəyi daxil edilməlidir.Onlar problemi və vəziyyəti sosial işçidən fərqli olaraq görüb şərh edə bilərlər.)
İcmada mövcud olan resurslar (Bura icmada mövcud olan və ailənin istifadə etdiyi və etmədiyi bütün xidmətləri və resursları qeyd edin.Bura məktəblər, bağçalar, kitabxanalar, parklar, klublar, əyləncə mərkəzləri, xidmətlər, kinoteatrlar, uşaq mərkəzləri, məscid, kilsə, və sairələr daxil edilməlidir).
Ailənin güclü və zəif tərəfləri (Uşağa qayğı göstərmək üçün ailənin və ya himayədarların güclü tərəflərini və əlamətlərini burda qeyd edin.Eyni zamanda qayğı göstərilməsində olan boşluqları da qeyd edin).
Sosail işçinin rəyi və müşahidələri (Bura sosial işçinin ailəni, uşağı və ailənin digər üzvlərini müşahidə zaman əldə etdiyi məlumatlar daxidlir.Bu məlumtların analizi və sosial işçi tərəfindən çıxarılan nəticələr də bura daxil edilir.Analiz sosial işçiyə imkan verəcək ki, uşağın üzləşdiyi və üzləşə biləcəyi risklər haqqında məlumat verməyə imkan verir və bu barədə sosial işçinin öz rəyi olmalıdır.)
Uşaq müdafiə iclasının tarixi:
Sosial işçinin imzası:
Sosial işçinin supervayzerinin rəyləri:
Sosial işçinin supervayzerinin imzası və tarixi:
Valideynin/himayədarın rəyləri:
Valideynin/himayədarın imzası və tarix:
2-CI HISSƏ
Müəyyən olunan risk faktorları
Uşaq
Zorakılıq/hüquq pozuntuları:
Fiziki
Şübhələr var Təsdiq olundu
Riskdədir
Sənədləşdirilib
Ailədə olub Kənar şəxs edib
Müəssisədə olub
Emosional
Şübhələr var Təsdiq olundu
Riskdədir
Sənədləşdirilib
Ailədə olub Kənar şəxs edib
Müəssisədə olub
Seksual
Şübhələr var Təsdiq olundu
Riskdədir
Sənədləşdirilib
Ailədə olub Kənar şəxs edib
Müəssisədə olub
Etinasızlıq
Şübhələr var Təsdiq olundu
Riskdədir
Sənədləşdirilib
Ailədə olub Kənar şəxs edib
Müəssisədə olub
Sosial vəziyyət
Qeyri-rəsmi iş Təhlükəli Eksplotasiya riskindədir
Ailənin öz biznesində işləyir Usta yanında işləyir Həftə ərzində işlədiyi saatlar
Təhsil
Həmişə dərsə gedir Hərdən bir gedir Tez-tez dərs buraxır
Heç vaxt dərsə getmir Məktəbə getmir
Təhsilsiz
Yarı-təhsilli
Məktəbədə göstəriciləri
Yaxşı nəaliyyətləri var Orta Çox aşağıdır
Nəaliyyətləri Dəyişkəndir QHT kursu Gözləməkdədir
Peşə hazırlığı
Dövlət kursu
Müvafiq kurs yoxdur
İnsan alveri
Şübhələr var Riskdədir əvvəllər olub belə hal
Ailə geri qaytarılıb əvvəllər Ailə üzvləri cəlb olunub 3-cü tərəf cəlb olunub
Polis araşdırır
Nəzarətsiz yeniyetmə
Xaricdə Azərbaycan daxilində
Miqrasiya
Xaricdə Azərbaycan daxilində Indiki yerində qeydiyatsızdır
Alkoqol, narkotik və digər maddədən alüdəçilik
Hansı maddəyə Şübhələr var Təsdiq olunmuş istifadəçidir
Istifadə tezliyi və
dərəcəsi
SAĞLAMLIQ
Fiziki sağlamdır Kəsiklər, əziklər görünür Sınıqlar var
Ürəyinin vəziyyəti Diabet Asma
Xroniki vəziyyət Dərmanlar qəbul edir Müayinə olunmayıb
Psixi Heç bir problem yoxdu Müayinə olunmayıb Psixi pozğunluq-vəziyyəti
Əlillik Fiziki
Eşitmə problemi
Görmə problemi
Öyrənmə əlilliyi var Səyyarlıq-müstəqildir
Səyyarlıq-gündəlik fəaliyyətlərdə dəstəyə ehtiyacı var
PSICXOLOJI PROBLEMLƏR
Davranış
aqressiv
Özünəqapanandır/
hiperaktivdir
Evdən ya da məktəbdən qaçır Özünə xətər yetirir
emosioalar
narahatçılıq
Nədənsə həmişə qorxur/paxıldır
Özünə-hörmət yoxdur Qəmgindir/
depressiyadadır
Yatağını isladır/batırır
Qidalanma problemi Yatmaq problemi Zəif və ya heç diqqəti toplamamaq
Travma
Itginin yası
Mühüm qəza/
hadisə Təbii fəlakət
əlilliyinin əlamətləri
Digər faktorlar
İnkişaf
Yaşına görə normal inkişaf edir Nitqi geriliyi var Fiziki gerilik var
Emosional gerilik var
Məktəb/şagird
münasibəti yaxşı Konfilik sahələri/ayrıseçkilik
Fiziki zorakılıq
Emosional zorakılır
Yoldaşlarla münasibət
sataşmalar Fiziki zorakılıq
Fiziki və psixoloji qorxutmalar
Şübhələr var Təsdiq olunub
AILƏ
Valideynlər/
Himayədarlar
Evlidirlər\
birgə yaşayırlar
Valideynlər ayrıkıblar/
Boşanmaya məsələsi baxılır
Valideynlər
Boşanıb
Tək valideyn
əri ölmüş qadın/ kişi
Bir validey ölüb
Hər iki valideyn ölüb
Ana və ögey ata
Ata və ögey ana
Digər qohumlar-qohumluq əlaqəsi
Bacı\qardaşlar
Tək uşaq
ən böyük uşaq/ən kiçik uşaq
Neçə qardaş Neçə bazar
Ailədə yaşayan digər uşaqla-qohumluq əlaqəsi
övladlıq
Himayədarlıq
Sağlamlıq Valideynlərin psixi problemləri var
Hər iki və ya bir valideynin alkoqol, psixi, və ya əqli geriliyi var
Ailədaxili zorakılıq
Şübhələr var
Yüksək səviyyədədir
Polisdən arayış
Xəstəxanalıq Zorakılıq üzrə ərizə geri götürülüb Istintaq dondurulub
Gəlir
Çox yoxsul
Xroniki üzün müddətli yoxsulluq
QHT yardım edir
Ancaq iqtisadi yardım alır
Dilənir
Heyvan saxlayır və meyvə-tərəvəz becərir
Iş imkanları daimi
Yarım ştat, qeyri-rəsmi və sairə
Heç bir
Böyüklərin əlilliyi var və işləyə bilmir
Pensiya və ya əlillik təaqaüdü alır
Yaşayış yeri Sabit yaşayış yeri Kirayə
Və ya evsiz
Küçədə yaşayır Təhlükəli və ya dar yaşayış şəraiti
Bütün bu məlumatları topladıqdan sonra sosial işçi bunları analiz edib uşağın riskdə olması ilə bağlı nəticə çıxardır və aşağıdakı formada bunları əks etidirir.
MÜƏYYƏN OLUNMUŞ RISK FAKTORLARI
Uşaq
Risk faktoru: Risk səviyyəsi 1dən 4-ə qədər
1. 1 2 3 4
2.
3.
Ailə və valideynlik patensialı:
Risk faktoru: Risk səviyyəsi 1dən 4-ə qədər
1. 1 2 3 4
2.
3.
İcma və Mühit:
Risk faktoru: Risk səviyyəsi 1dən 4-ə qədər
1. 1 2 3 4
2.
3.
c. Uşaq və ailə aparılacaq işin planlaşdırılması
Uşaq haqqında bütün məlumatlar əldə edildikdən və analiz edildikdən sonra sosial işçi Uşaq Müdafiə iclasını təşkil edir.Uşaq Müdafiə İclasında sosial işçi uşağın təhlükədə olmasını Uşaq Müdafiə İclası üzvüləri qarşısında sübut etdikdən sonra hazırladığı müdaxilə planını onlara təqdim edir.Uşaq Müdafiə İclasının üzvləri müdaxilə planını təsdiq etdikdən sonra sosial işçi ailə və uşaqla planın icrasına başlayır.
Uşaq və ya ailə üçün Fərdi Qayğı Planı (xidmət və ya qayğı planı)
UŞAQ MÜDAFIƏ ICLASI
Uşağın adı:
Uşağın doğum tarixi və yeri:
Tarix:
Uşaq Müdafiə iclasında olan iştirakçılar
Ad\Familiya
Təşkilat/qurum
Əlaqə məlumatı
Əlavə məlumat
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Sosial işçi tərəfindən uşaq haqqında təqdim olunan narahatçılıqlar
Iştirakçılar tərəfindən təqdim olunan məlumat (uşağın və ya onun ailəsinin vəziyyətinə aid olan)
Uşaq müdafiə iclasının üzvlərinin qərarı
Uşağın müdaifə və ya digər xidmətlərə ehtiyacı var:
Riskdən müdafiəyə Bəli Xeyr
Riskin səviyyəsi:
FƏRDI UŞAQ MÜDAFIƏ PLANININ MÜDDƏTI:
Risk
Fəaliyyət
Son tarix
Xidmət göstərən
Uşaq müdafiə iclasının tarixi:
Sosial işçinin imzası:
Xidmət göstərən digər əməkdaşların imzası:…………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………..
d. Uşaq və ailə ilə müqavilənin bağlanılması və işin icrası
Uşaq və ailə dəstək vermək üçün müdaxilə planı ailə və uşaqla razılşadırılər. Bununla yanaşı onların fikirləri və rəyləri nəzərə alınaraq plan daxil edilir. Hər iki tərəf planla razılaşdıqdan sonra planın icrasına başlanılır.
e. Uşaq və ailələr ilə aparılan işin yekunlaşdırılması
Planın icrası bitdikdən sonra isə sosial işçi icra olunan fəaliyyətləri qiymətləndirib işi bağlamalıdır.İşi bağlamaq üçün aşğıdakı formadan istifadə edilə bilər.
Uşaq və ailə ilə aparılan işin bağlanması üzrə hesabat
Uşaq və ailə haqqında məlumatlar:
Ailənin və ya uşağın adı:
Uşağın yaşı, doğum tarixi və işin bağlanma tarixi
Əvəllki xidmətlərə yönəltmənin səbəbləri:
Problemlər və problemlərin dərəcəsi:
Hansı işlər görülmüşdür:
İşin bağlanması zamanı uşağın və ailənin vəziyyəti
İşin bağlanması zamanı cəlb olunan təşkilatlar və verilən xidmətlər
Əldə olunan nəticələr:
Hansı fəaliyyətlər icra oluna bilmədi?İcra olunmamasına səbəb nə idi?
Bu ailə və uşaq ilə iş aparmaq üçün gələcək plan üçün tövsiyyələr (əgər varas)
İşin bağlanma tarixi:
İşi aparan sosial işçinin adı və imzası:
İşi aparan sosial işçinin supervayzerinin adı və imzası:
Tarix:
ƏLAVƏ: 1
UŞAQ VƏ AILƏLƏRIN GÜCLÜ TƏRƏFLƏRINI AŞKAR ETMƏK ÜÇÜN SUALLAR
Əhəmiyyətli Fərdi güclü xüsusiyyətlər
• Hər hansı bir iş üçün məsuliyyət daşımaq
• Lazımı dəyişiklər etmək üçün hər hansı bir riskli hərkət etmək
• Dostlara, yaxınlara və ya ailə üzvlərinə yaxınlıq, sədaqət və məsuliyyət hissi göstərmək
• Digərlərinə yardım etmək və həvəsləndirmək: digərlərini təhlükədən qorumaq
• Iş axtarmaq, işində özünü yaxşı göstərmək və digərlərinə maliyyə baxımından yardım etmək
• Özünü idarə etməni həyata keçirmək və düşünülmü qərarlar vermək və planlar tutmaq
• Digərləri ilə münasibətdə səmimi, düzgün və ədalətli olmaq
• Başqalarını incitdikdə buna görə pis olmaq və ya peşmançılıq çəkmək
• Başqasının vəziyyətini anlamaq və insanlar arasındakı fərqi görmək
• Çətinliklərə və ya uğursuzluqlara baxmayaraq mübarizəni davam etdrimək
• İçtimai, dini, və icma fəaliyyərlətində yaxından iştirak etmək
• Öz fikrini ifadə etmək və öz haqqını və digərlərinin haqqını tələb etmək
• Öz bilik və bacarıqlarını dərk etmək və onlardan düzgün istiqamətdə istifadə etmək
Əhəmiyyətli güclü aləvi xüsusiyyətlər
• Bir-birinə olan inam, hörmət və bir-birini çox sevmək
• Hətta razılaşmasalarda ailə üzvləri bir-birilərini dinləyirlər. Təmas aydın, müsbət və nəticə verəndir
• Ailənin özünü idarə etmək üçün aydın və əsaslı qaydaları var
• Hər hansı bir qərar verməmişdən qabaq ailədə hamının fikri eşidilir və nəzərə alınır
• Ailənin öz tarixçəsi, adət-ənənələri, və ritualları var
• Ailə üzvüləri bir-birlərinə kömək edirlər, hər şeyi bir-birlərin
• Konfliktlər tanınır və həll olunur
Güclü xüsusiyyətləti ortaya çıxartmaq üçün suallar:ə deyirlər və 1-1ləri uğrunda qurbanlar etməyə hazırdılar

• Belə problemlərlə üzləşdiyin zaman onu necə uğurla aradan qaldırdığın vaxlar haqqında mənə deyə bilərsənmi?
• O prblemləri aradan qaldırmaq üçün hardan güc və enerjini tapmışdın?
• Bu vaxta qədər necə dözümlülük göstərmisən?
• Səni həyatını davam etməyə yönəldən nədir?
• Sənin hal-hazırkı problemlərinə baxmayaraq həyatının hansı hissəsi səni yaxşı gedir?
• Sənin həyata baxışında kənardan hansı güclü tərəfləri və üstünlükləri görürlər
• Sən öz həyatında, öz vəziyyətində və özlüyündə nəyi dəyişmək istəməzdin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder